Medycyna
 


Napisz nowy temat Odpowiedz do tematu Poprzedni temat :: Następny temat
leki endokrynologiczne
Autor Wiadomość
Pobideł

Dołączył: 19 Wrz 2009
Posty: 7
Wysłany: 2009-10-03, 15:42   leki endokrynologiczne

cześc ! mam pytanie .Jeśli chdzi o .tarczycę .Czy leki na tarczycę powodują otyłośc. ?Aleksandra
Powrót do góry
 
     
klaudia

Dołączył: 13 Wrz 2009
Posty: 4
Wysłany: 2009-10-05, 15:06   

Proponuję przeczytać ulotkę leki, jeśli nie ma nic napisane że może powodować otyłość to nie ma prawa powodować...
Powrót do góry
 
     
hipokrytka 
Natalia

Dołączyła: 20 Maj 2010
Posty: 2
Wysłany: 2010-05-20, 19:17   

Witam :). Niedoczynność tarczycy powoduje tycie, a leki są po to, by ją zahamować.
Zaś nadczynność tarczycy powoduje chudnięcie, mimo dużego apetytu, a leki nie winny powodować otyłości.
Nie ma się czego bać.
Pozdrawiam .
_________________
Nic nie dzieje się bez przyczyny,
a czas wcale nie leczy ran.
Powrót do góry
 
     
Naukowiec 

Dołączył: 03 Gru 2010
Posty: 1
Wysłany: 2010-12-03, 19:37   

jeżeli chodzi o leki na niedoczynność tarczycy to wręcz przeciwnie - powodują one przyspieszenie metabolizmu czyli przy okazji (efekt uboczny) chudnięcie
Powrót do góry
 
 
     
Pawel35 


Dołączył: 30 Maj 2014
Posty: 10
Wysłany: 2014-07-17, 11:35   

Nie, nie powodują. Przyspieszają one metabolizm.
Powrót do góry
 
     
Amar
[Usunięty]

Wysłany: 2015-05-19, 22:27   

nie powodują, ale dla pewności zapytaj lekarza na następnej wyzycie
Powrót do góry
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - recenzje mang
phpBB2 Design by ForumTemplates.com modified by Gilu
Strona wygenerowana w 0,71 sekundy. Zapytań do SQL: 8